Zdrowy ruch MINIBAND

3 students

Po sukcesie pierwszej części Programu, przyszedł czas na drugą – tym razem ćwiczymy z gumami miniband, by jeszcze mocniej zaangażować pośladki (osłabione po ciąży),poprawić sylwetkę, zniwelować okrągłe plecy i przygotować ciało do treningów dynamicznych jak bieganie, crossfit, intensywny fitness. Uwaga – jeśli dopiero zaczynasz wzmacnianie odkąd jesteś Mamą zacznij tutaj.

Program ćwiczeń dla zabieganych Mam powstał “na zamówienie” Mam, które pisały do mnie, że mają już dość zasiedzenia, braku energii, a ilość codziennych obowiązków zabiera im całą motywację do działania.

Znasz to? Ja bardzo dobrze! Ale teraz DOBRA WIADOMOŚĆ – nie trzeba wcale ćwiczyć więcej i dłużej, by czuć się wspaniale i… widzieć efekty! Wystarczy Ci 20 minut treningów z głową 🙂

Program bazuje na krótkich, ale efektywnych ćwiczeniach, na porządnym wykonaniu, które daje faktycznie widoczne rezultaty i na porządnej dawce motywacji!

Co dokładnie znajdziesz w Programie ćwiczeń dla zabieganych Mam – część druga, czyli ZDROWY RUCH Z MINIBAND:

– 4 tygodnie ćwiczeń według starannie przemyślanego planu oraz materiały pomocnicze – wszystko na wygodnej platformie kursowej, do której dostajesz dostęp na 8 tygodni, gdybyś chciała dodatkowo utrwalić sobie niektóre treningi!

– na każdy tydzień dostajesz zestaw trzech treningów 20-minutowych nagranych na wideo z użyciem gum miniband i jeden trening interwałowy TABATA (tylko 4 minuty!)

– codzienne krótkie zadania  do wykonania, które poprawią Twoje nawyki ruchowe oraz wzmocnią ciało “przy okazji”

– checklisty i planer treningowy – abyś mogła maksymalnie oszczędzić czas, działać systematycznie i szybciej zobaczyć efekty!

Dołącz teraz i odbierz bonusy:

  • konsultację indywidualną w cenie programu!
  • dodatkowy trening rozciągający przeciw garbieniu się
  • pozycje relaksacyjne na zszargane nerwy 🙂

 

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania:

Co będzie mi potrzebne w programie?

  • mata i gumy oporowe miniband, czyli małe gumowe pętle, do kupienia np. w marketach sportowych

Czy program jest odpowiedni dla osób z rozejściem mięśni brzucha lub problemami mięśni dna miednicy?

  • tylko wtedy, jeśli jesteś pod opieką specjalisty i jesteś już w stanie aktywować mięśnie głębokie w bardziej zaawansowanych ćwiczeniach

Ile trwa program?

  • program jest przewidziany za 4 tygodnie i ma za zadanie wyrobić systematyczność ćwiczeń, jednak wiem jak to jest z Maluchem – z tego względu dostęp do treningów uzyskujesz na 8 tygodni.

Co po zakończeniu programu?

  • dostaniesz specjalną zniżkę na kolejny miesiąc wspólnych ćwiczeń! Będziemy iść dalej – następna część to ćwiczenia bardziej dynamiczne, a więc wracamy do intensywniejszych treningów!

Nauczyciel

Witaj w kursach dla mam! Nazywam się Hela Ignatowska i jestem trenerem personalnym, trenerem kobiet w ciąży i po porodzie, instruktorem fitness i certyfikowanym ekspertem oceny funkcjonalnej FMS. Pomagam mamom i przyszłym mamom być w dobrej formie i cieszyć się SILNYM, SPRAWNYM i ZDROWYM ciałem poprzez świadomy trening, jakiego uczę właśnie tutaj :) Miłego trenowania!
zł155.00

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *