Poród i połóg – DAM RADĘ!

18 students

Pamiętam, jak byłam w ciąży i słyszałam w kółko od rodziny “A po co te ćwiczenia, ja rodziłam bez żadnych ćwiczeń, nawet Zbysia obok nie było, i sobie dałam radę”

Wszystko fajnie, ale każdy jest inny – ja czułam, że potrzebuję się do tego przygotować, żeby po prostu być SPOKOJNIEJSZA. I bardzo się cieszę, że to zrobiłam – mój poród przebiegł zupełnie nieoczekiwanie, nie było przy mnie męża, a więc wszystko inaczej, niż planowaliśmy, ale wiesz co?

TO DOBRE PRZYGOTOWANIE DAŁO MI MOC!

Ale jeśli tak jak moja rodzina uważasz, że przygotowanie do porodu to fanaberia, to ten program NIE jest dla Ciebie 🙂

Jeśli natomiast czujesz podobnie do mnie i chcesz być spokojna, o to co się wydarzy, to sprawdź, co otrzymasz w tym kursie (pełen program lekcji możesz zobaczyć w zakładce PROGRAM KURSU):

 – dowiesz się na jakie elementy podczas porodu masz wpływ i co możesz zrobić, aby usprawnić jego przebieg

 – w ćwiczeniach nauczysz się korzystać z siły oddechu przeponowego, rozluźnisz mięśnie dna miednicy, poprawisz ruchomość kręgosłupa, otworzysz biodra i przećwiczysz pozycje porodowe

– dowiesz się na jakich etapach porodu możesz wykorzystać poszczególne ćwiczenia

– dowiesz się jak bezpiecznie zacząć wracać do sprawności po porodzie, aby szybciej odzyskać formę

– otrzymasz zestaw kilku ćwiczeń oddechowych do wykonywania od razu po porodzie i 15-minutowy zestaw ćwiczeń do wykonywania w połogu

– dowiesz się też jak funkcjonować po cesarskim cięciu i wracać do sprawności

DODATKOWO DO KURSU OTRZYMUJESZ MOŻLIWOŚĆ INDYWIDUALNEJ 20-MINUTOWEJ KONSULTACJI!

Wiem, że każda z nas jest inna i zmaga się z innymi trudnościami – dlatego ja stawiam na indywidualne podejście, a nie “masówkę” 🙂

Z uwagi na indywidualne konsultacje ilość miejsc na kursie jest jednak ograniczona – możliwość dołączenia do tej edycji kursu tylko do 01. maja 2020!

Nie czekaj z dołączeniem! Otrzymaj super BONUSY:

  • poradnik “Jak dobrze ruszać się na co dzień?” czyli pełna instrukcja jak prawidłowo nosić, podnosić, wstawać, aby uchronić się przed rozejściem mięśnia prostego brzucha
  • poradnik “Jak przetrwać połóg?” czyli moje metody na poradzenie i powrót do sprawności w niełatwym początku macierzyństwa 🙂
  • poradnik oddechowy – aby poukładać sobie najważniejsze kwestie związane z oddechem w porodzie i po porodzie
  • wideo “Jak aktywować mięśnie dna miednicy?” – ponieważ wiem, że czasem bywa to problem po porodzie, a w internecie roi się od nieprawidłowych metod (np. wstrzymaj strumień moczu)

Zastanawiasz się, czy to faktycznie możliwe, aby ćwiczenia pomogły Ci w porodzie i w połogu?

Moja klientka Ania myślała podobnie. Wolała intensywniejsze ćwiczenia, ale namówiłam ją jednak na trochę ćwiczeń oddechowych i ćwiczenia na piłce. Spodobało jej się tak bardzo, że zamiast kolejnego zestawu hantli kupiła sobie do domu piłkę 🙂 Kiedy spytałam jej po porodzie czy cieszy się z inwestycji w piłkę i wspólnych ćwiczeń, powiedziała krótko:

Bardzo! A ten oddech i ćwiczenia na biodra – będę Ci wdzięczna do końca życia!

A więc – jeśli chciałabyś lepiej przejść przez to wielkie wydarzenie i szybciej wrócić do siebie po nim – ten PROGRAM jest dla Ciebie!

Co jest potrzebne do przystąpienia do programu?

– Zgoda od lekarza na ćwiczenia w ciąży (taka jak do ćwiczeń w szkole rodzenia)

– Mata do ćwiczeń lub dywan

– Duża piłka

– Jeśli chcesz skorzystać z technik masowania spiętych mięśni to potrzebujesz roler (wałek do rolowania mięśni – również dostępny w każdym większym markecie) i twardą piłeczkę (może do tenisa, dla psa lub większa kauczukowa)

Nauczyciel

Witaj w kursach dla mam! Nazywam się Hela Ignatowska i jestem trenerem personalnym, trenerem kobiet w ciąży i po porodzie, instruktorem fitness i certyfikowanym ekspertem oceny funkcjonalnej FMS. Pomagam mamom i przyszłym mamom być w dobrej formie i cieszyć się SILNYM, SPRAWNYM i ZDROWYM ciałem poprzez świadomy trening, jakiego uczę właśnie tutaj :) Miłego trenowania!
zł155.00