Będę FIT Mamą!

13 students

Czasem mam wrażenie, że w naszym społeczeństwie panuje takie przeświadczenie, że po dziecku to dobrą formę możesz mieć tylko wtedy, kiedy masz prywatnego trenera za miliony i niańkę do dziecka. I zazwyczaj te same osoby głoszą również mądrości w stylu “w ciąży jesteś, jedz za dwoje” albo “zwariowałaś – ćwiczyć w ciąży? Odpoczywaj, bo potem nie będziesz miała jak”.

Jeśli wypisujesz się z tego schematu, chcesz zadbać o siebie i o swoje ciało w ciąży, sprawnie przejść poród i połóg, a potem bezpiecznie i skutecznie wrócić do formy – TO JESTEŚ W DOBRYM MIEJSCU!

Co otrzymujesz w ramach mojego pakietu na bogato, czyli FIT MAMA VIP? 🙂

  1. Dostęp do kursu “Sprawne mięśnie dna miednicy i zdrowy kręgosłup” – 16 lekcji wideo, w tym 8 różnych treningów i 8 lekcji teoretycznym, dzięki którym:

    – poprawisz postawę ciała, tak aby uchronić się przed rozejściem mięśnia prostego brzucha

    – zachowasz sprawne mięśnie dna miednicy, dzięki czemu zapobiegniesz typowym dolegliwościom jak wysiłkowe nietrzymanie moczu

    – wzmocnisz mięśnie stabilizujące kręgosłup, dzięki czemu ochronisz się przed bólem kręgosłupa

    – dowiesz się, jak dbać o mięśnie brzucha, by zachowały swoją sprawność i po ciąży szybciej wróciły do swojego wyglądu “sprzed”

    – poprawisz funkcjonowanie przepony, co przyda Ci się również w porodzie (i po nim!)

    – wypracujesz zdrowe nawyki ruchowe, co pozwoli Ci szybciej wrócić do formy po porodzie

  2. Dostęp do kursu “Poród i połóg? DAM RADĘ!” – 17 lekcji wideo, w tym 6 zestawów ćwiczeń przygotowujących do porodu, 2 zestawy ćwiczeń po porodzie i duża dawka wiedzy do praktycznego stosowania, dzięki czemu:

    – nauczysz się korzystać z siły oddechu przeponowego, rozluźnisz mięśnie dna miednicy, poprawisz ruchomość kręgosłupa, otworzysz biodra i przećwiczysz pozycje porodowe

    – dowiesz się na jakich etapach porodu możesz wykorzystać poszczególne ćwiczenia

    – dowiesz się na jakie elementy podczas porodu masz wpływ i co możesz zrobić, aby usprawnić jego przebieg

    – dowiesz się jak bezpiecznie zacząć wracać do sprawności po porodzie, aby szybciej odzyskać formę, otrzymasz zestaw ćwiczeń oddechowych do wykonywania od razu po porodzie i 15-minutowy zestaw ćwiczeń do wykonywania w połogu

    – dowiesz się też jak funkcjonować po cesarskim cięciu i wracać do sprawności

  3. Dostęp do programu ćwiczeń PO CIĄŻY – pełen program treningów na zbudowanie sprawnego ciała, krok po kroku “od zera”, z maksymalną oszczędnością czasu, dzięki czemu:

– wzmocnisz mięśnie głębokie, co pomoże Ci bezpiecznie przywrócić Twój brzuch do sprawności i lepszego wyglądu

– wzmocnisz mięśnie stabilizujące kręgosłup, co zmniejszy ewentualne bóle pleców

– poprawisz postawę ciała, która jest kluczowym elementem w walce m.in. z rozejściem mięśnia prostego brzucha

– spalisz kalorie i wzmocnisz całe ciało, by Twoje ciało wróciło do formy sprzed ciąży – a wszystko z minimalnym nakładem czasu (2x po 15 min dziennie)

Do programów otrzymujesz również CZTERY indywidualne konsultacje online 20-minutowe do wykorzystania przez cały okres ciąży i w ciągu dwóch pierwszych miesięcy po niej! Wiem, że każda z nas jest inna i zmaga się z innymi trudnościami – dlatego ja stawiam na indywidualne podejście, a nie “masówkę” 🙂

 

UWAGA, TERAZ DODATKOWY MODUŁ DO PROGRAMU! “Jedz, by wspierać swoje zdrowie” – czyli  trzy lekcje na temat zdrowego odżywiania! Dowiedz się, co jest dla Ciebie szczególnie istotne i jak dieta może pomóc Ci zniwelować ciążowe problemy, jak zgaga czy wzdęcia.

ZAPISZ SIĘ TERAZ I ODBIERZ WSZYSTKIE BONUSY:

  • poradnik “Jak dobrze ruszać się na co dzień?” czyli pełna instrukcja jak prawidłowo nosić, podnosić, wstawać, aby uchronić się przed rozejściem mięśnia prostego brzucha
  • poradnik “Jak przetrwać połóg?” czyli moje metody na poradzenie i powrót do sprawności w niełatwym początku macierzyństwa 🙂
  • wideo “Jak aktywować mięśnie dna miednicy?” – ponieważ wiem, że czasem bywa to problem po porodzie, a w internecie roi się od nieprawidłowych metod (np. wstrzymaj strumień moczu)
  • planer zdrowych posiłków – który pomoże Ci rozplanować co i jak jeść, żeby nie “puchnąć
  • checklistę dietetyczną – dzięki niej wyrobisz zdrowe nawyki żywieniowe i już nigdy nie będziesz musiała być na diecie

 

Czy to na prawdę możliwe, aby zachować formę w ciąży, przygotować ciało do porodu i szybciej wrócić do sprawności po nim? Oczywiście! Sprawdź, co mówią moje kursantki:

A więc – jeśli chcesz cieszyć się zdrowym i sprawnym ciałem w ciąży i po porodzie, to ten pakiet jest dla Ciebie!

 

Co jest potrzebne do przystąpienia do programu?

– Zgoda od lekarza na ćwiczenia w ciąży (taka jak do ćwiczeń w szkole rodzenia)

– Mata do ćwiczeń lub dywan

– Duża piłka

– Jeśli chcesz skorzystać z technik masowania spiętych mięśni to potrzebujesz roler (wałek do rolowania mięśni – również dostępny w każdym większym markecie) i twardą piłeczkę (może do tenisa, dla psa lub większa kauczukowa)

– hantle lub butelki z wodą i gumy miniband

Nauczyciel

Witaj w kursach dla mam! Nazywam się Hela Ignatowska i jestem trenerem personalnym, trenerem kobiet w ciąży i po porodzie, instruktorem fitness i certyfikowanym ekspertem oceny funkcjonalnej FMS. Pomagam mamom i przyszłym mamom być w dobrej formie i cieszyć się SILNYM, SPRAWNYM i ZDROWYM ciałem poprzez świadomy trening, jakiego uczę właśnie tutaj :) Miłego trenowania!
zł325.00